Від інтересу до здивування, від нього до активної зацікавленості та прагнення дізнатися більше, а від них - до міцних знань і наукового пошуку.
вчитель математики Грузьківської ЗШ І-ІІІ
ступенів Кіровоградської РДА, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший
вчитель
***************************************************************
ПРЕЗЕНТАЦІЯ досвіду роботи
***************************************************************
П’ять складових успіху:
***************************************************************
П’ять складових успіху:
1. «Праця переборюється працею» (Катерина II)
2. «Трудолюбие – душа всякого дела и залог благосостояния» (Ч.Диккенс)
3. «Свідомість результативності праці є одним із найкращих задоволень» (Л.де К.Вовенарг)
4. «Відмінне використання часу робить час ще більш коштовним « (Ж.-Ж.Руссо)
5. «Треба любити те, що робиш, і тоді праця – навіть найгрубіша – підноситься до творчості» (М.Горький)
У кожного в цім світі своя ціль,
Своя мета і головна задача,
Вона веде крізь років заметіль
Через падіння, труднощі й удачі.
Є з багатьох задач людських одна –
Це віддавати своє серце дітям,
І не частково, трохи, а сповна,
Коли воно до них любов’ю світить.
Навчати жити, добувать знання,
Виховувати з паростка рослину
І стежити за змінами щодня,
Щоб в труднощах життя він не загинув.
А серце наше іноді й болить
Коли вночі над зошитом не спить,
Хоча цього ніхто і не побачить.
Хвилюється, тривожиться, коли
Життя дає випробування дітям,
Жадає, щоб всі прикрощі пройшли,
І більшого нема бажання в світі.
І радістю наповнюється вмить
За новий випуск, що в життя полинув,
Якщо за час, що стрімко так біжить,
Вдається справжню виховать людину.
Таке є серце вчителя, повір,
Поки дихання є і руки пишуть,
І доки воно б’ється й бачить зір,
Мети своєї серце не залишить –
Служити дітям і добру служить,
Тепло своє й роки їм віддавати ,
У них його частинки будуть жить,
І через них - в майбутнє проростати.
І знову день, і знов урок творю
Покликання – одне на цілім світі,
В якому я не тлію, а горю
І серце можу віддавати дітям. Анкетні дані
Прізвище,
ім’я,
по
батькові
|
Лучанова Валентина Володимирівна
|
Дата народження
|
28 вересня 1955 року
|
Посада
|
Вчитель
|
Освіта
|
Вища
|
Навчальний
заклад, що закінчила
|
1.Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С.Пушкіна /фізико – математичний факультет/
|
Рік закінчення
|
1977
|
Спеціальність
по диплому
|
1. Вчитель математики
|
Категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Стаж роботи
|
38 років
|
Педагогічний
стаж
|
38 років
|
Курсова
перепідготовка
|
2015 рік, обласний інститут післядипломної педагогічної
освіти імені В.Сухомлинського
/тема »Компетентнісний підхід до викладання
математики»
|
Нагороди і
заохочення
|
1. Почесна Грамота Міністерства освіти
України
2. Нагрудний знак «Відмінник освіти України»
3. Премія імені В.О.Сухомлинського
|
Розділ 2. Дані
про підвищення кваліфікації
і професійної підготовки
Назва методичного об'єднання, в якому
працює вчитель.
|
Тема, над якою працює методична структура
|
Тема, над якою
працює учитель
|
Терміни роботи
|
||
1
|
Шкільне методичне обۥєднання вчителів природничо – математичного циклу
|
Підвищення професійної компетентності вчителя важливий
засіб підвищення якості знань учнів
|
Формування ключових компетентностей –
запорука творчого розвитку школяра
|
5 років
|
|
2
|
Педагогічна студія вчителів математики Кіровоградського району
«Джерело»
|
Створення умов для підвищення професійної
компетентності вчителя
|
Формування ключових компетентностей –
запорука творчого розвитку школяра
|
5 років
|
|
3
|
Методичне об’єднання
вчителів математики Кіровоградського району
|
Забезпечення наукового рівня педагогічного процесу
через творче самовираження особистості вчителя на основі впровадження
активних інноваційних технологій , гуманізації та гуманітаризації навчально –
виховного процесу
|
Формування ключових компетентностей –
запорука творчого розвитку школяра
|
5 років
|
|
2
|
Систематичність підвищення кваліфікації
|
||||
Назва курсів підвищення кваліфікації
|
Кількість годин аудиторних занять
|
Терміни
|
Вид отриманого документу
|
||
1
|
Компетентнісний підхід
до викладання математики
|
72
|
07.09.2015 – 18.09.2015
|
свідоцтво
|
|
Робота учителя по узагальненню та поширенню власного педагогічного досвіду
Наявність власних методичних розробок
|
|||||
№
|
Тема
|
Дата написання
|
|||
1
|
Методичний посібник
|
Творчі приправки до уроків математики
|
2012
|
||
2
|
Методичний посібничок
|
Організація роботи зі здібними,
обдарованими та учнями, що виявляють здібності у вивчення математики
|
2012
|
||
3
|
Методичний посібник
|
Задачі валеологічного характеру
|
2014
|
||
4
|
Методичні рекомендації до теми та розробка системи
уроків
|
« Вектори»
геометрія 9 клас
|
2014
|
||
5
|
Методичний збірник
|
Математичні диктанти.
Алгебра 9 клас.
|
2014
|
||
6
|
Посібник
|
Властивості тригонометричних функцій.
Уроки алгебри 10 клас
|
2014
|
||
7
|
Методичні рекомендації до теми та розробка системи
уроків
|
Множення та лілея раціональних чисел
Математика 6 клас
|
2014
|
||
8
|
Методична збірка
|
Ідеї Василя Сухомлинського і математична
освіта Кіровоградського району
|
2013
|
||
9
|
Методичні рекомендації до теми та розробка системи
уроків
|
Навчаємо за новою програмою
Відсотки. Середнє арифметичне.
Математика 5 клас
|
2013
|
||
10
|
Посібничок
|
Шкільна олімпіада з математики
|
2013
|
||
2
|
Участь у проведенні районних, обласних семінарах, майстер - класах, конференціях.
|
||||
№
|
Форма представлення досвіду
|
Тема
|
Рівень
|
||
1
|
Узагальнення та поширення досвіду
|
Розвиток творчих здібностей учнів в процесі викладання
математики
|
Методична рада методичного кабінету відділу освіти
Кіровоградської районної державної адміністрації, 2007рік
|
||
2
|
Презентація
|
Створення умов для розвитку здібностей учнів та
формування творчого потенціалу обдарованої дитини
|
Засідання районної творчої групи вчителів математики,
березень 2009 року
|
||
3
|
Представлення досвіду роботи над проблемою
|
Створення умов для розвитку здібностей учнів та
формування творчого потенціалу обдарованої дитини
|
Науково – практична конференція в ОІППІ, квітень 2010
року
|
||
4
|
Творчий звіт»До глибини педагогічної мудрості
Майстра»
|
Створення умов для розвитку здібностей учнів та
формування творчого потенціалу обдарованої дитини
|
Засідання методичного об’єднання вчителів математики
Кіровоградського району, серпень 2010 року
|
||
5
|
Захист дослідницького проекту
|
Кабінет математики – запорука творчого становлення
учителя та учня
|
Семінар – практикум районного методичного об’єднання
вчителів математики, жовтень 2010року
|
||
6
|
Творча майстерня вчителя
|
Створення умов для розвитку творчих здібностей учнів
|
Методичний міст між вчителями математики
Кіровоградського району та вчителями математики Маловисківського району,
жовтень 2010
|
||
7
|
Трибуна педагогічних ідей
|
Формування ключових компетентностей запорука розвитку
творчих здібностей учня
|
Засідання педагогічної студії «Джерело» вчителів математики
Кіровоградського району, березень 2013
|
||
8
|
Обмін досвідом
|
Ідеї В.О.Сухомлинського і математична освіта
Кіровоградського району
|
Обласна конференція вчителів природничо – математичного
циклу, вересень 2013
|
||
Розділ 5. Використання
сучасних освітніх технологій в процесі навчання предмету та виховній
роботі
№
|
Назва використаної
технології
|
Класи
|
Пояснення
застосування.
|
Результат.
|
1
|
Застосування ІКТ
|
5 -11
|
1. Легко досягається рівнева диференціація
2. Підвищення
мотивації учнів
3. Наочність
навчального матеріалу.
|
−
- Підвищує інтерес до предмету;
−
-Підвищується
самостійність при виконанні тестових завдань;
−
-Можливість самоперевірки.
|
2
|
«Технологія індивідуального
навчання М.Мантесорі»
|
9кл, 10кл.
|
1.Використання
різнорівневих дидактичних
матеріалів;
2. Системная самостійна робота.
|
−
Оптимальний темп роботи кожного
учня;
−
формування самооцінки учня.
|
Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиБажаю успіхів!
ВідповістиВидалити