Портфоліо

Від інтересу до здивування, від нього до активної зацікавленості та прагнення дізнатися більше, а від них - до міцних знань і наукового пошуку.

/Files/images/2010100620451900.gif

Давайте знайомитися:
Лучанова Валентина Володимирівна,
вчитель математики Грузьківської ЗШ І-ІІІ ступенів Кіровоградської РДА, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель

***************************************************************
ПРЕЗЕНТАЦІЯ досвіду роботи
***************************************************************
П’ять складових успіху:

1.  «Праця переборюється працею» (Катерина II)

2.   «Трудолюбие – душа всякого дела и залог благосостояния»       (Ч.Диккенс)

3.   «Свідомість результативності праці  є одним із найкращих задоволень» (Л.де К.Вовенарг)

4.  «Відмінне використання часу  робить час  ще більш  коштовним « (Ж.-Ж.Руссо)

5.   «Треба  любити те що робиш, і тоді праця – навіть найгрубіша – підноситься до творчості»   (М.Горький)                        
         **********************************************

             Моє  кредо                
        У кожного в цім світі своя ціль,
Своя мета і головна задача,
Вона веде крізь років заметіль
Через падіння, труднощі й удачі.
Є з багатьох задач людських одна –
Це віддавати своє серце дітям,
І не частково, трохи, а сповна,
Коли воно до них любов’ю світить.
Навчати жити, добувать знання,
Виховувати з паростка рослину
І стежити за змінами щодня,
Щоб в труднощах життя він не загинув.
А серце наше іноді й болить
Під тиском  літ напруженої праці,
Коли вночі над зошитом не спить,
Хоча цього ніхто і не побачить.
Хвилюється, тривожиться, коли
Життя дає випробування дітям,
Жадає, щоб всі прикрощі пройшли,
І більшого нема бажання в світі.
І радістю наповнюється вмить
За новий випуск, що в життя полинув,
Якщо за час, що стрімко так біжить,
Вдається справжню виховать людину.
Таке є серце вчителя, повір,
Поки дихання є і руки пишуть,
І доки воно б’ється й бачить зір,
Мети своєї серце не залишить –
Служити дітям і добру служить,
Тепло своє й роки їм віддавати ,
У них його частинки будуть жить,
І через них - в майбутнє проростати.
І знову день, і знов урок творю
Покликання – одне на цілім світі,
                                  В якому я не тлію, а горю
І серце можу віддавати дітям.                      
***************************************************************
Анкетні дані


Прізвище, ім’я,
по батькові
Лучанова Валентина Володимирівна
Дата народження
28 вересня 1955 року
Посада
Вчитель
Освіта
Вища
Навчальний заклад, що закінчила
1.Кіровоградський державний  педагогічний інститут імені О.С.Пушкіна /фізико – математичний факультет/
Рік закінчення
 1977
Спеціальність по диплому
1. Вчитель математики

Категорія
Спеціаліст вищої категорії
Стаж роботи
38 років
Педагогічний стаж
38  років
Курсова перепідготовка
2015 рік, обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені В.Сухомлинського
/тема  »Компетентнісний підхід до викладання математики»
Нагороди і заохочення
1.   Почесна Грамота Міністерства освіти  України
2.   Нагрудний знак «Відмінник освіти України»
3.   Премія імені В.О.Сухомлинського

  Розділ 2. Дані про підвищення  кваліфікації
  і професійної підготовки


Назва методичного об'єднання, в якому  працює вчитель.
Тема, над якою працює методична структура
Тема, над якою  працює учитель
Терміни роботи
1
Шкільне методичне обۥєднання вчителів природничо – математичного циклу
Підвищення професійної компетентності вчителя важливий засіб підвищення якості знань учнів
Формування ключових компетентностей – запорука творчого розвитку школяра
5 років
2
Педагогічна студія  вчителів математики Кіровоградського району «Джерело»
Створення умов для підвищення професійної компетентності вчителя
Формування ключових компетентностей – запорука творчого розвитку школяра
5 років
3
Методичне об’єднання вчителів математики Кіровоградського району
Забезпечення наукового рівня педагогічного процесу через творче самовираження особистості вчителя на основі впровадження активних інноваційних технологій , гуманізації та гуманітаризації навчально – виховного процесу
Формування ключових компетентностей – запорука творчого розвитку школяра
5 років
2
Систематичність підвищення кваліфікації

Назва курсів підвищення  кваліфікації
Кількість годин аудиторних занять
Терміни
Вид отриманого документу
1
Компетентнісний підхід до викладання математики

72

07.09.201518.09.2015
свідоцтво

Робота учителя по  узагальненню та  поширенню власного  педагогічного досвіду


Наявність власних методичних розробок

Тема
Дата написання
1
Методичний посібник
Творчі приправки до уроків математики
2012
2
Методичний посібничок
Організація роботи зі здібними, обдарованими та учнями, що виявляють здібності у вивчення математики
2012
3
Методичний посібник
Задачі валеологічного характеру
2014

4
Методичні рекомендації до теми та розробка системи уроків
 « Вектори»
геометрія 9 клас

2014
5
Методичний збірник
Математичні диктанти.
Алгебра 9 клас.
2014

6
Посібник
Властивості тригонометричних функцій. Уроки алгебри 10 клас
2014
7
Методичні рекомендації до теми та розробка системи уроків
Множення та лілея раціональних чисел
Математика 6  клас
2014
8
Методична збірка
Ідеї Василя Сухомлинського і математична освіта Кіровоградського району
2013
9
Методичні рекомендації до теми та розробка системи уроків
Навчаємо за новою програмою
Відсотки. Середнє арифметичне.
Математика 5 клас
2013
10
Посібничок
Шкільна олімпіада з математики
2013
2
Участь у проведенні  районних, обласних  семінарах,  майстер - класах, конференціях.
Форма представлення досвіду
Тема
Рівень
1
Узагальнення та поширення досвіду
Розвиток творчих здібностей учнів в процесі викладання математики
Методична рада методичного кабінету відділу освіти Кіровоградської районної державної адміністрації, 2007рік
2
Презентація
Створення умов для розвитку здібностей учнів та формування творчого потенціалу обдарованої дитини
Засідання районної творчої групи вчителів математики, березень  2009 року
3
Представлення досвіду роботи над проблемою
Створення умов для розвитку здібностей учнів та формування творчого потенціалу обдарованої дитини
Науково – практична конференція в ОІППІ, квітень 2010 року
4
Творчий звіт»До глибини педагогічної мудрості Майстра»
Створення умов для розвитку здібностей учнів та формування творчого потенціалу обдарованої дитини
Засідання методичного об’єднання вчителів математики Кіровоградського району, серпень 2010 року
5
Захист дослідницького проекту
Кабінет математики – запорука творчого становлення учителя та учня
Семінар – практикум районного методичного об’єднання вчителів математики, жовтень 2010року
6
Творча майстерня вчителя
Створення умов для розвитку творчих здібностей учнів
Методичний міст між вчителями математики Кіровоградського району та вчителями математики Маловисківського району, жовтень 2010
7
Трибуна педагогічних ідей
Формування ключових компетентностей запорука розвитку творчих здібностей учня
Засідання педагогічної студії «Джерело» вчителів математики Кіровоградського району, березень 2013
8
Обмін досвідом
Ідеї В.О.Сухомлинського і математична освіта Кіровоградського району
Обласна конференція вчителів природничо – математичного циклу, вересень 2013

Розділ 5.  Використання  сучасних освітніх технологій в процесі навчання предмету та виховній роботі

Назва використаної технології
Класи
 Пояснення застосування.
Результат.
1
Застосування   ІКТ
5 -11
1. Легко досягається рівнева диференціація
2. Підвищення мотивації учнів
3. Наочність навчального матеріалу.
     - Підвищує інтерес до предмету;
     -Підвищується самостійність при виконанні тестових завдань;
     -Можливість  самоперевірки. 
2
«Технологія індивідуального навчання М.Мантесорі»
9кл, 10кл.
1.Використання різнорівневих  дидактичних матеріалів;
2. Системная самостійна  робота.
     Оптимальний темп роботи кожного учня;
     формування самооцінки  учня.
   

2 коментарі: